HomeWycieczka klas I-III

Wycieczka klas I-III

W dniach 16-17 czerwca 2014r. odbyła się wycieczka krajoznawcza do Gdańska, Gdyni i Helu dla uczniów klas I- III w ramach projektu „Z przyrodą za pan brat" współfinansowanego przez Fundację Banku Zachodniego WBK w ramach Programu Banku Dziecięcych Uśmiechów. Pierwszego dnia udaliśmy się do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Gdańsku Oliwie, które obecnie jest jednym z największych ogrodów zoologicznych w Polsce. Następnie, po pysznym obiedzie w miejscu noclegu, czyli Domu Harcerza, wyruszyliśmy podziwiać gdańską Starówkę: Fontannę Neptuna, Dwór Artusa, Bazylikę Mariacką, Żurawia, Bramę Zieloną, Złotą Bramę i inne zabytki miasta.

Drugiego dnia pojechaliśmy do Gdyni, gdzie po lewej stronie mola mogliśmy zobaczyć statki muzeum udostępnione do zwiedzania - „Dar Pomorza" i ORP „Błyskawica". Stąd też popłynęliśmy statkiem pasażerskim na Hel, co sprawiło nam największą radość. W Helu zwiedziliśmy fokarium oraz korzystaliśmy z pięknej pogody na plaży. Po obiedzie wróciliśmy pociągiem do Słupska, gdzie czekali na nas stęsknieni najbliżsi.

Wychowawcy klas I-III składają serdeczne podziękowania za pomoc w sprawnym przeprowadzeniu wyjazdu niniejszym osobom: pani Dorocie Skrzeczkowskiej, pani Agnieszce Postraszyńskiej, pani Jolancie Pawlak, panu Andrzejowi Szymańskiemu, pani Agnieszce Belziuk-Znojek, pani Wioletcie Lasek.